03 de desembre 2008

Em dic Rosely Yovio Baure, sóc de Bolivia fa tres anys i quatre mesos que visc a Espanya, encara estudio el català i tant que costa una miqueta. Ara treballo amb una senyora gran que es diu Assumpta. Aquesta és molt bona dona, també ajudo al seu fill i a la seva nora.

Com cada dia em llevo a dos quarts de vuit del matí. Em dutxo, em rento les dents a dos quarts de nou vaig a treballar. Faig bocates pels clients i després esmorzo, vaig a comprar i a fer encàrrecs per la cuina. Després ajudo a preparar el dinar fins a dos quarts de cinc. Acabo tot això i pujo amb l'Assumpta al pis i faig la migdiada. Torno a baixar a dos quarts de sis a fregar el bar. Plego a les sis en punt pujo de nou i a les set faig el sopar i sopem a dos quarts de vuit.

Això és el que faig tota la setmana... i el dissabte a la tarda també. El diumenge tinc festa!