03 de desembre 2008

es la meva vida

Em dic el taoufik soc marroqui tinc 26 anys visc al vendrell treballo a una tenda de alimentacio.
Cada dia em llevo a les 7h del mati, faig la orazio, esmorzo i em rento les dents, a un quart de vuit me´n vaig a treballar, al mati treballo de les 9h a les 13h.
despres regreso a casa a dinar despres de dinar miro una mica la tele, faig la migdiada.
A la tarda treballo de les 17h a les 22h, a la nit llego a casa mol cansad,em dutxo i supo.
despres de sopar miro la tele amb mevas amigs, a la 24h me´n vaig al llit.
La vida en espanya es un poc difecil perque sempre penso a la familia al Marroc, tambe ten sempre treballar para vevir et fer vacances a l´éstieu en el Marroc.
Ara participo a un taller de la llengua i cultura catalana a una escola publica, para entegrir molt al sociedad catalana.