03 de desembre 2008

hola bona nit


Hola bona nit a tots, em dic El Jaouad. Sóc un alumne de la classe de català al cami reial. La meva profe es diu Isabel. Estic aqui en aquest bloc per presentar una part de la meva vida a lan comunitat on visc.
Inmigro aqui a Espanya quan tinc 25 anys exactament a Cataluya, per això visc al Baix Penedès a Coma-Ruga. Primer vivia al Vendrell, després a Santa Oliva.

Treballo amb els meus amics que són autònoms de construcció, però ara estem tots a l'atur, gràcies a la crisi econòmica. Nosaltres volem un situació molt bona per a tots els ciutadans d'aquí o d'un altre pais.

Fa mes de 3 anys que visc a Catalunya i tinc molt amics i poques amigues, prefereixo treballar i estudiar per conèixer la cultura de catalunya perquè a Cataluya visc, per això estudio català per connectar amb ells, els catalans.

Abans de la crisi treballo però ara vull fer activitats d'esport mentre no treballo, abans no tenia temps.

Ara vull pesentar un poc de fotos de un poble d'on visc.